wtorek, 7 kwietnia 2015

LBA - dwie nominacje! C:

Cześć. ♥

Ostatnio na blogu samo lba... Tyko Zoza coś napisała (przeczytam potem :P).
Przepraszam, będą normalne posty.

Dobra, dostałam dwie nominacje! ^^
Chyba, że o czymś nie wiem...

Ok!
Nominacja od Zozy! ♥
(Głupi zakaz kopiowania!)

1. Ulubiony zespół?
Em.. Już kiedyś szukałam i znalazłam, Linkin Park (bo Pokahontaz się chyba nie wlicza).

2. Ulubiony wykonawca?
Ups... Dużo tego. Może wybiorę już tych kilku...

  • ZBUKU
  • KaeN (tak, ten gościu w masce)
  • Śliwa
  • Sztoss
  • Tallib
  • Bob One
  • Paluch
  • Buka
  • i może Kushin...

3. Hobby?
Nie wiem... Blogowanie, pisanie...

4. ulubiony aktor?
NIE MAM!

5. Ulubiony film/serial?
Szkoła! ♥
xDD
Dobra, "Fast & Furious"

6. Ulubiona bajka/anime?
Madagaskar. :P

7. W jakim stylu się ubierasz?
Nie wiem... W kazdym.

8. Czy planujesz odejść z msp?
KIEDYŚ

9. Jakie blogi czytasz?
Mam wymieniać?
Boże... Może powiem tylko o czym.

  • o msp
  • o tfm
  • o wszystkim
  • z opowiadaniami
  • jedne modowy

10. N ilu blogach piszesz?
Tym (to już jeden) i... tym. No i okres próbny u Emily.

11. Czy masz rodzeństwo?
Starszą siostrę. ♥


Pytania od Tenczy! ^^
(ZNOWU ZAKAZ KOPIOWANIA!)

1. Co było pierwsze: kura czy jajko?
Kogut.

2. Kto był pierwszy: Adam czy Ewa?
Adam (mój feminizm mnie dobija).

3. Religia stworzyła człowieka czy historia?
Nie bardzo wiem, o co chodzi...

4. Ulubiona piosenka?
O.... To będzie problem.
Dobra, dam kilka, ale nie z yt, bo coś mi się zacina.
Moze dam cytaciki! ^^

K2 ft. Buka - Jeden Moment
"W poszukiwaniu szczęścia (szczęścia).
W poszukiwaniu szczęścia tu.
W poszukiwaniu szczęścia...
Przemierzamy cały świat,
Przemierzamy wszechświat,
Dobijamy do bram i tam, oczekujemy wejscia,
Cały ten świat jest u stóp nam,
Cały świat jest u stóp bracie, siostro ma.

(To nie refren, ale ciś...)

KaeN ft. Cheeba, WdoWa - Zbyt Wiele

Czy chciałbym zbyt wiele, żeby nie być sam?
Czarne i białe to nie tylko ja.
Idę po swoje, bo to nie wstyd gonić marzenia, 
przebijając głową nieba błękit.
Zaraz przyjdzie noc po nas, zaraz upłynie czas,
takie same sny masz ty i ja
- nie chcę wiele, choć wszystko chcę brać.
                                                                            

Paluch - Bez Strachu

 Dzisiaj na jutro pewnie czekam bez strachu
Wita mnie świt, witam go na luzaku
Radości łzy i smutku pół na pół
Cały czas życiu stawiam czoła bez strachu.
                              

Zbuku ft. Śliwa, Sztoss - Młoda Krew

                                                        Płynie w nas ta młoda krew,
Wiesz dobrze, kto przejmuje tu ster.
Pamiętam, jak krzywo patrzyłeś na mnie,
Nie sądziłeś, że się w tym miejscu znajdę.
Młoda krew płynie w moich żyłach,
W to co mówi hejter ch**a wbijam.
Zawsze dajemy sto dziesięć procent,
Zbuku i Śliwa razem ze Sztossem.

Bob One, Pokahontaz - Przestań

                                                             Przestań tu ziom palić głupa,
życia swego nikt jeszcze sam nie oszukał!
Jadę pod ten bit, a ty prawdy tu szukaj.
Po to jest ta nuta - sama nie urodzi się waluta!


Sensithief -  W rytmie serca

                                                    Co zrobić mam, abyś kochała mnie Gyal
Co zrobić mam, aby w sercu Twym zapłonął znów żar
Nadzieja mnie prowadzi i w niej ciągle trwam
Bo chcę z Tobą iść przez życie. Tak. Z tobą nie sam.


Dobra, tyle, ciekawe czy ktoś też tego słucha?

5. Najlepszy przyjaciel?
Moja BFF <33

6. Czy lubisz Tencze?
KOFFAM! ♥

7. Jaka jest twoja największa pasja?
Dobre pytanie...

8. Boisz się śmierci? Wytłumacz dlaczego.
Nie wiem... czemu? Bo nigdy sie nad tym nie zastanawiałam.

9. Lubisz poezję?
Nie! >.<

10. Czemu założyłaś konto na msp?
Bo mi się nudziło.

11. Wiesz co to RGK?
Nope. >.<


Dobra, to co?
Nominujemy!

Najpierw pytania.
1. Co najczęściej ćpasz?
2. 69 czy 96?
3. Grałaś kiedyś w butelkę?
4. Co myślisz o skokach narciarskich?
5. Wolałabyś mieszkać na Grenlandii czy w RPA (Republika Południowej Afryki)?
6. Wolisz poślubić eskimosa, który jest karłem, czy eskimosa, który jest bardzo, bardzo, bardzo, ale to bardzo brzydki?
7. Gdybyś mogła cofnąć czas, to do jakiego momentu byś się cofnęła?
8. Wolałabyś zjeść swojego psa, czy zabić człowieka?
9. Jesteś kanibalem?
10. Najstraszniejsza rzecz na świecie (nie licząc szkoły)?
11. Wolisz Wieśga czy Henia?

I blogi...
Będzie tylko kilka!
abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com - Tyna (która tego raczej nie czyta)
emily-mccline-i-msp.blogspot.com - Tuńczyg! (Wybacz, ze na tamtego bloga, ale nie wiem na jakich piszesz.)
przygody-z-msp-i-my.blogspot.com -  Zoza
marciowate-msp.blogspot.com - Marta (teraz to blog o tfm, jak coś)
marciowate-msp.blogspot.com - AŚGA      #AŚGONATORS j (aśga wie czemu).
emily-mccline-i-msp.blogspot.com - Milka! ♥

Tyle.
Większość osób pewnie tego i tak nie zobaczy.

Pozdrawiam. ♥

                                                                   

2 komentarze:

  1. Ojojojoj, dziekuję ❤❤❤❤
    Ojojoj.xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. To masz trzecia!
    Zostalas nominowana do LbA!
    Wejdz na everyone-have-defects.blogspot.com po wiecej informacji.

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)