niedziela, 26 kwietnia 2015

#3 MSP COSPLAY - Chłopcy

Witam!
Z tej strony Zoza.
Dziś przedstawię Wam kolejną część MSP cosplay, ale ta będzie wyjątkowa.
Usiadłam dzisiaj przy komputerze i patrzę, że nie mam Saska (kumpel mój ukochany xD po przyjacielsku rzecz jasna) pod serduszkiem.
No to okej, stwierdziłam, że ma dziewczynę, bo mu przecież nie bronię blokować związku na mnie, gdyż sama nie mam miejsca przy najlepszych przyjaciołach.
Wpisałam jego nick i mi nic nie wyświetla... Oczy niczym pięciozłotówki - Sasek się usunął.
Wpierw szok, ale później szukamy Sasusia na TFM.
Sasuś jest online, więc piszemy do niego.
On oznajmia mi, że miał dość tekstów 'czy będziesz moim chłopakiem?'.
Morał z tego jest taki:
Nie piszemy do nieznajomej moviestar, czy będziemy w związku, bo to może irytować.
No, ale cóż... Sasek twierdzi, że ma postanowienie, więc go słucham  czytam.
Sasuś postanawia, że założy konto, na którym będzie mieć w znajomych tylko przyjaciół (mnie, ewentualnie Dei'a (Natalię), itp., bo kogo to z Was obchodzi? xD).
Tak więc podsunął mi pomysł, że mi pożyczy swoje nowe konto w razie potrzeby do posta i tak się nasunął mi pomysł - zrobię z Saska Midorimę i Akashiego.

Kończę to gadanie pisanie i zabieram się do roboty.










Znalezione obrazy dla zapytania midorima shintarou normal









Jakby co, są dwie wersje stroi, ja nie mogłam znaleźć żadnego ładnego pomarańczowego, a niezbyt by mi wyszło białe...
 Mam nadzieję, że Sas się nie wkurzy za zmienianie mu oczu... Sas, jeśli to czytasz pamiętaj... ODROBIĘ CI PÓŹNIEJ TĄ KASĘ ^^>



Podobał Wam się post?
`Zoza

4 komentarze:

  1. Drugi look moim zdaniem ładniejszy :D

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy, drugi look podobny i ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny nooo gdzie zgubiłyście wyniki?! XD

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. EMM włosy niby akashi'ego... nie podobne.. on ma krótkie przecież O__o

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)