niedziela, 12 kwietnia 2015

LBA - Kolejna nominacja

Witam!
Z tej strony Zoza.
Dziś przedstawię Wam kolejne LBA.
Zostałam nominowana przez Ilonę.
Oto pytania jakie dostałam :














Moje odpowiedzi:
1. Najczęściej ćpam... W sumie sama nie wiem, więc to pytanie zostawię bez odpowiedzi.
2. ... xD
3. Owszem, grałam! Rzuciłam koleżance wyzwanie by polizała okno, bo co? ;3
4. Nic na ich temat nie myślę. Jestem zwolenniczką sportów uprawianych na boisku. Kocham koszykówkę ;)
5. Grenlandia.
6. Jeśli byśmy założyli, że 173cm, to wzrost karła, a Eskimos jest Japończykiem o imieniu Seijuro Akashi to jak najbardziej... Ta... Ale co ja na to poradzę, że on jest taki słodki? Jeszcze te jego zajebiste gały *.*



 Śliczny, nie? ^^.













7. Pewnie do czasów gdy moja babcia jeszcze żyła bym mogła spędzić z nią więcej czasu.
8. Ech... Chyba najtrudniejsze z pytań! Bo co prawda mam psa, ale popieram Sei'a i wyznaję jego zasadę... Nie lubię psów, bo mnie się nie słuchają... W sumie wiem, że to dość dziwne, ale po prostu mnie irytują... Mój nie jest wyjątkiem, jednak go kocham. Nie umiałabym się zdecydować.
9. Może tak, może nie... Dobra, przyznaję się, nie jestem.
10. Śmierć i choroba.
11. Izajasza! ;3 #BoCO?


Okej, ja nikogo nie nominuję.




`Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Pozdrawiam, Zoza.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)