środa, 18 marca 2015

Informacje.

Hej.


Kto by w ogóle pomyślał, że napiszę, he? 

Mam dla was kilka informacji, bardzo ważnych. Ponumeruję je, będzie lepiej.

  1. Od kilku dni zarządzaniem nad blogiem przejęła osoba, która wzbudziła we mnie nadzieję, że przejdziemy przez to, co teraz mamy na blogu. Tą osobą jest Ada. 
  2. Wszystko się zawaliło na blogu. To nie jest to miejsce co kiedyś. Wszystko jest jakimś znakiem. Nie, nie. To musi się skończyć. 
  3. Co takiego więc chcę zrobić? 
  4. Sama już nie wiem. 
  5. Postanowiłam już.
  6. Oddaję tego bloga w wasze ręce. Znikam. A co dalej będzie, zobaczymy. 
  7. Trzy blogi to za dużo, jak dla mnie. Przepraszam.
  8. Ado, do ciebie należy teraz decyzja: albo możesz kontynuować naszą pracę lub... usunąć bloga. 
  9. Przepraszam Was, jeżeli stworzyłam Wam w tej chwili problem. 
  10. Nie wytrzymam, naprawdę. 
  11. Będę wchodziła na bloga i patrzyła, jak Wam idzie praca.
  12. A mnie, możecie znaleźć na blogu Emily i Abieski. 
  13. Nie dam rady pisać na więcej blogach. 
  14. Może jeszcze kiedyś... powrócę. 
  15. Po długiej przerwie... zobaczę.
  16. Och, nie będę przynudzała! 

Do widzenia.

Ostatni raz. 

Ado, usunę się z bloga. Od tej chwili powierzam go w twoje ręce. 

Może jeszcze kiedyś tu napiszę, zobaczę.

Love♥

Aleksa♥

4 komentarze:

  1. Nie wiem co powiedzieć...
    Mam nadzieję, że coś kiedyś będziesz jeszcze tu pisać!
    `Zoza

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dodać, że wierzę też w redaktorki♥

    OdpowiedzUsuń
  3. :'C
    Szkoda Alekso, ale rozumiem...
    Ty piszesz na dwóch blogach, gdzie trzeba poświęcić naprawdę dużo czasu na post...
    A ja nawet z dwoma nie daję rady, wierzę w Ciebie Ada...

    ~ ! Donata !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksa! Nope :_:
    Potne cie łyszkoo
    Zepchne z dywanuu
    I fszystko co najgorsze :_:
    Cieszę się, że mi ufasz, ale obawiam się, że to za dużo na taką mnie...
    Zawsze będziesz miała zaproszenie do bloga, może kiedyś je przyjmiesz...

    To koniec moich wypocin :/
    Pozdrawiam i powodzenia w pisaniu u Emily i Abieski! Na pewno będziemy czytać twoje posty :)

    /Ada

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)