czwartek, 19 marca 2015

Info - kolejne zmiany w grafiku + recenzja NJU konkursu

Haiss!
Pfy,
Jestem głupia.
Nie pisałam.

Zrozumcie, mam do ogarnięcia jeszcze dwa blogi.
[Ten post jest opublikowany na wszystkich, za co przepraszam! >.<
To się nie powtórzy!]
No więc w grafiku zachodzą kolejne zmiany. Acha, no tak, btw to
Ado - gratuluję Ci admina! Wygląd, który zrobiłaś jest PRZEŚLICZNY ♥
Okyy, mjento, nie marudź i dawaj ten grafik:

  • Pon. -
  • Wt. Post u Kisiela
  • Śr. Post u Zue
  • Czw. -
  • Pt. Post TU ><
  • Sob. -
  • Niedz. Post u Kisiela
Jak widzicie będę pisać raz w tygodniu. Mało ;-;
Czasami zdarzy się jakiś post w czwartek lub poniedziałek.
U Kisiela będą dwa posty, bo obiecałam że będą co trzy dni...
Zrozumcie.

INFO!
Nie będzie mnie od jutra do końca weekendu
- jadę do Poznania!

#BAFMYSIĘBLOGEREM XDD

__________________________________

Przechodzimy do posta - a konkretnie, Czwartkowych nowości.
Pojawił się dziś nowy konkurs. Jego nazwa brzmi Report Racism, co, jak tłumaczy wujek
translator, oznacza raport rasizm (!) Hmm... Ten, no, zapowiada się ciekawie...


Motyw:


 
Wszystko świetnie, i ten, ogólnie, zajebiście, ale...
Co to, kur*a, ma być?
Nie no, serio zawsze, nawet jeśli konkurs był słaby,
to przynajmniej domyślałam się o czym on jest, ale teraz...
Wow, serio, nie wiem o co chodzi? Rasizm? Hmmm...
No, w sumie, to ta jedna jest ciemnoskóra... Xd
Serio, nie wiem. Modzi, wut? Muszę dać, niestety 3\10
 
Ubrania:
 
 

 
 

 
Em...
Ostatnia strona - same stare rzeczy ;_;
Podobają mi się włosy, ten kucyk i rozpuszczone.
Ale nie powalają.
Oprócz tego - massakra. Ujdzie jeszcze jakoś pierwsza strona -
bluzki są SPOKO. Natomiast reszta jest brzydka. Jakaś taka,
nie oryginalna i nudna. Ale no, przesadzam. Nie jest tak źle... 6\10
 
Animacje:
 
 

Miszczem jestę c;
Ponieważ nie znam tematyki konkursu, to nie mam za
bardzo jak ocenić. Haha, ta animacja z kosmitą, leżę i nie wstaję XD
Ogółem, animki jak ubrania, średniawe. Ta za czterysta jest nawet okej.
Ten samolot z buźkami mnie rozwala ;o;
Nie wiem, jak to ocenić... No, niech będzie 7\10
 
 
Tła:
 
 
 
Cena: 250sc
Tylko jedno tło.
Jak już mówiłam pisałam, to nie wiem co to do końca
ma przedstawiać. AHA! JUŻ KUMAM! Tutaj rzeczywiście
chodzi o dyskryminowanie ciemnoskórych - patrzcie na te buźki -
wszystkie w odcieniach skóry. To chyba ma być jakiś szkolny festiwal, czy coś...
Jak już się zrozumie idee, to tło niezłe. I tanie. 8\10
 
 
Ogólna ocena konkursu: 24\40,
czyli takie TRZY PLUS.
 
Mi, ogółem, konkurs średnio się podoba. A Wam? Jak wrażenia po poście? Komentujcie!
 
 
Pozdrawiam,
 
#BONIEMAMLOGAMJENTA

1 komentarz:

  1. Heh..
    Adminem to ja już jestem dłuuuuuuuugo.
    Ale teraz.. #PełnaKontrolaZią ;-;
    Btw, Aleksa, jeżeli to czytasz. To dzisiaj przyjdem do cjebie w nocy i cje potne łyszko XD

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)