piątek, 13 marca 2015

100 postów + ważna zmiana!

Cześć!
Z tej strony Zoza (już chyba nie...).
Ten post, który teraz piszę jest 100 postem na blogu!
Cieszę się z tego bardzo.
Heh... Nie wiem jak to teraz określić...
Dobra, nic nie mówiłam...

Ważną sprawą jest to, że ODCHODZĘ...


























ZACZEKAJCIE CHWILECZKĘ, ZARAZ DOSTANIECIE WYJAŚNIENIE...



























Odchodzę z Zozola! W pewnym sensie tylko... Po prostu częściej będę siedzieć na moim nowym koncie Any =).
Dlaczego mam nowe?  Dlaczego Wam to mówię?
Powód jest prosty.
Założyłam nowe konto, ponieważ chcę wszystko zacząć od początku. Wbiłam 8 level i jakoś z tym żyję. Jak znam życie, to pewnie wrócę na Zozę za jakiś czas, ale na razie muszę od niej odpocząć.
Mówię Wam o tym, byście nie zdziwili się jakbym się podpisała 'Ana'. Nie chcę, byśmy później wszyscy mieli zamęt... To chyba dobrze, prawda?

W następnym poście będzie już logo i zakończone wszystkie 'formalności'.

`Zoza |ANA|

4 komentarze:

  1. BOSZ JAK SIĘ PRZESTRASZYŁAM, ŻE ODCHODZISZ ;-;
    ZJEM CIEŁ ;-;
    A TAK SERIO TO OKEJ, DOBRZE WIEDZIEĆ
    BAJJ
    ADAQS

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSZ JAK SIĘ PRZESTRASZYŁAM, ŻE ODCHODZISZ ;-;
    ZJEM CIEŁ ;-;
    A TAK SERIO TO OKEJ, DOBRZE WIEDZIEĆ
    BAJJ
    ADAQS

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie strasz!

    Ja też założyłam nowe konto, na Donacie wszystko mi laguje, a znay (większość) ma mnie (za przeproszeniem) w dupie.

    Zaproszę.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Radzę się zastanowić... ;)