niedziela, 8 marca 2015

Zmiany na Tureckim MSP.

Ohayo!

Dzisiaj z ciekawości weszłam na Tureckie MSP. Nie uwierzycie! Modzi dodali nowe ubrania, włosy, twarze! Z jednej strony to fajne dla nowych użytkowników, ale dla starych nie bardzo. Dlaczego? Ubrania na, które oni musieli zarabiać będą OD TAK dla wszystkich. Dobra, bez gadania Adziś pokazuj o co chodzi tak dokładnie.

Patrzcie co zauważyłam na początku:


Ekhem, Modzi nie są dobrzy w te klocki :p

Dodano bardzo ładne twarze! Sami zobaczcie


Usta i nosy są stare, ale oczy! Nowe i śliczne! ^^ Te pośrodku są  B.O.S.K.I.E

Włosqy:


Włosy są przepiękne, jedyne czego się czepie jest tym, że niektórzy pracowali na takie ubrania, a tu ktoś od tak je będzie miał...?

Ubrań dla chłopaków niestety nie pokaże,
Ale dla dziewczyn tak!



PRZE PRZE PRZE PRZE PRZE PIĘKNE!

Po prostu nic dodać nic ująć ^,^

Butyy:


Po prostu co tu mam pisać? 10/1

Zmieniła się też Movie, która nas "prowadzi po czerwonym dywanie"


Gdy już ta scena się kończyła zobaczyłam takie cuś:


Hmm, nie wiem co to znaczy. Ale wiem, że ta cała "Pixi Star" Zaprasza nas na początku gry.


Wygląda tak samo jak Movie wyżej! /\. Ma inny nick i nie da się odmówić, hmm.


Nie ma Lvl'a i ma zupełnie inny profil niż wszystkie Movie. Nie da się jej wyrzucić ze znaj, dać jej prezent czy autograf, moźna wejść tylko w jej profil, gdzie nic nie ma (bio, l.ż, awards itd). Ma ona najlepszego przyjaciela, który zapewne wita chłopaków


W pokoju tej całej Pixi Star były same Polki i dyskutowały na temat "Oni mają lepsze MSP"
A WIECIE CO? U NICH NIE KRATKUJE "BLOG". PFF


Jkbc to niewidzialne to ja. Byłam w podłodze i tam wyskoczyło to co pisałam xd
Teraz tych ludów jest więcej, więcej i JESZCZE WIĘCEJ

Moja MovieStar nazywa się "Crazy Camila" Wiem, dziecinna nazwa, ale nie miałam innego pomysłu. Możecie mnie zapraszać! Mam 0 lvl i wyglądam właśnie tak :)



Pozdrawiam Miśqi *-*
/Ada

                                                        








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Radzę się zastanowić... ;)